Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
NEW WORLD ORDER

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Swartor
Nowicjusz



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:03, 18 Paź 2008    Temat postu: NEW WORLD ORDER

Pomysl zajebisty ale nie dla mnie a Anton wczoraj dal popis nad popisami tekstem "jak sie komus nie podoba to tam jest furtka" poprostu rozjebal mnie totalnie. Ja Sul i Kubus opracowalismy zupelnie nowatorski system rozwoju postaci tak jak kiedys ktos wprowadzil u was system jakis kresek ktore totalnie mi nie pasuja juz po samej motoryce jak o nich mowicie. Jesli boimy sie cos zmieniac na nowe zupelnie nowe a moze okazalo by sie leprze no to ja sie wypisuje z takiego interesu szczeze mowiac to myslalem ze to Anton jako pierwszy zaproponuje cos na tym forum jakas ugode zebysmy sie jednak dogadali bo ma byc to frajda plynaca z gry no ale jak jestes to ty to ok ktos zacza napewno nie byl bym to ja. A wracajac do nowo opracowanego systemu we 3 wydaje sie nam i probowalismy go wam wczoraj zaprezentowac ze jest to system pasujacy do naszego stylu gry przynajmniej mojego Kuby i Sulnara ja zawsze ta gre traktowalem smiertelnie powaznie i postacie ktore mialem a dokladnie 2 ( Swartor, Hrotgar) do dzis siedza w mojej glowie. Gram po to by uciec od swiata zewnetrznego terazniejszego do swiata w ktorym sa zupelnie inne zeczy i chcial bym byc w tym swiecie kims kto siedzi gdzies gleboko we mnie. Wszystko zalezy od nastroju i akurat mojej sytuacji zyciowej w realu. Ok ale koniec biadolenia napisze tu jeszcze raz zasady "NEW WORLD ORDER" czyli nowy porzadek swiata dla nie wtajemniczonych Smile jesli cos napisze zle tu prosba do kuby i sula to chailbym zeby mnie poprawili jak to beda czytali.

NEW WORLD ORDER

1) Nie ma profesji i schematów rozwoju !!!!!
2) Punkty doświadczenia wydaje sie na rowinięcia standardowo:
a) cechy glowne max 40 rozwiniecie
b) ataki max 3
c) zyw max 8
koszt za rozwiniecia moglby byc nastepujacy (poniewaz nie ma schematu rozwoju mozemy przyjac rowijanie cech o 1 punkt )

Punkty rozwiniete | cena za 1 punkt | cena za caly przedzial

1 - 5 | 20 | 100
5 - 10 | 40 | 200
11 - 15 | 60 | 300
16 - 20 | 80 | 400
21 - 25 | 100 | 500
26 - 30 | 120 | 600
31 - 35 | 140 | 700
36 - 40 | 160 | 800

wiadomo ze bez schematu rozwoju niektorzy mogli by rozwijac np tylko niektore cechy takie jak np zyw, ww i a zeby temu zapobiec ustalimy kilka zasad rozwoju to juz do przedyskutowania w wiekszym gronie ale podam jakis przyklad liczba mozliwych atakow do wykonania jest uzalezniona od ww i zr bo wiadomo nie mozna wykonac dwoch atakow jak sie ma 10 zr bo bys sobie rece polamal probujac zawrocic miecz po ciosie Smile ale tak jak mowie takie zasady rozwoju postaci nalezalo by uzgodnic w wiekszym gronie.

Co do np umiejetnosci mozna zrobic tak ze musisz znalesc nauczyciela ktory cie bedzie uczyl i od niego dopiero mozesz sie czegos nauczyc badz tez samemu prubowac za podwojona liczbe PD. Do graczy jesli wiecie ze chcecie sie np nauczyc walki dwoma bronmi poproscie jakiegos npca zeby was uczyl powiedzmy ze uczy was przez cala sesje wieczorami na koniec sesji dostajesz punkty i wykupujeszs sobie ta umiejetnosc za punkty ale zeby bylo to zaznaczone jakos w grze ze sie uczyles a nie tak nagle umiesz walczyc.

I na koniec tego calego wywodu chcialem tylko dodac co nam dalo by granie takim a nie innym systemem wiadomo ze jak kazda nowa zecz wymaga dogladzenia i kilku douzgodnien ale to wszystko da sie zrobic jesli osiagniemy nic porozumienia a dalo by nam to mozliwosc grania soba samym ktory drzemie gdzies w nas gleboko tak jak np Swartor byla to postac ktora kochalem to bylem ja w tamtym swiecie dlatego sie tak do niej przywiazalem nie chce grac kims ani mianowac sie np Zabujca troli czy demonow tylko dla tego ze tak mi mowia schematy rozwoju i profesje wyjsciowe chce grac soba a to jak mnie widzi caly swiat jest uzaleznione od tego co robie w tym swiecie bede chodzil i zabijal gobliny moga mnie nazywac "Pogromca Goblinow" jest taka profesja teraz nie wiem moze i jest a jesli jej nie ma to dla czego moze akurat ja nie znosze goblinow i wytlukl bym ich wszystkich w pien a caly inny swiat mi nie przeszkadza.

Ok koncze juz bo mnie emocje ponosza niech sie ktos jeszcze na ten temat wypowie moze powie cos madrego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Hrafn
Żebrak



Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bretonia

PostWysłany: Sob 16:31, 18 Paź 2008    Temat postu:

mowie cos madrego tak jak prosil kolega wyzej^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Śro 13:28, 22 Paź 2008    Temat postu:

No dobra. Ale jak ma być kompromis, to obydwie strony muszą na niego iść. Po pierwsze, rozwijamy cechy główne o 5, tylko i wyłącznie, a nie jeden czy dwatak jak chcieliście.
Po drógie za opisy na forum też są punkty i gramy też w milionerka.

Jak kompromis to obustronny, bo jak tylko jedna strona sie na coś zgadza, to to nie jest kompromis.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin