Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
Funckcje...Terminy...Znaczenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valgaf
Gwardzista



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaświaty

PostWysłany: Wto 1:29, 19 Gru 2006    Temat postu: Funckcje...Terminy...Znaczenia

Druzgocaca -> Bron

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Wto 1:31, 19 Gru 2006    Temat postu:

To znaczy ze na obrazenia rzuca sie dwoma k10 i wybiera wiekrzy wynik.
Czyli przy ataku, jak sie kogos trafi to rzuca sie 2 k10.
I przykładowo wypadnie 2 i 8, wiec do siły dodaje sie 8.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Valgaf
Gwardzista



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaświaty

PostWysłany: Śro 3:00, 20 Gru 2006    Temat postu:

Zawodna -> bron

jak sie to testuje i kiedy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Śro 3:05, 20 Gru 2006    Temat postu:

Oznacza ze jezeli wyrzucisz na k100 taka sama liczbe, czyli: 11;22;33;44;55;66;77;88;99 oraz 100 wtedy broń zawodzi. Zazwyczaj stosuje sie to do broni palnej. Kiedy zawiedzie to moze po prostu nie wystrzelic i trzeba bedzie ponownie przeladowac, moze wystrzelic, ale rozrywajac jednoczesnie lufe lub moze po prostu wybuchnac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Valgaf
Gwardzista



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaświaty

PostWysłany: Śro 3:06, 20 Gru 2006    Temat postu:

niezaleznie od US np Us 57 a rzut byl 33 to tez ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Śro 3:08, 20 Gru 2006    Temat postu:

Tak. Bo to jest broń zawodna. Niezalerznie od US jest broń bez takiej opcji. Czyli np. jak strzelasz z kuszy, która zawodna nie jest, a masz US 56, a wyrzucisz 55, to nic sie nie dzieje. Po prostu sie trafiło. Ale jak juz rzucisz 66 to wtedy tez cos idzie nie tak.
Cecha "zawodna" jednym słowem to to samo co "zły krytyk" z tym ze z możliwością wypadniecia ponizej wartości cechy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Valgaf
Gwardzista



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaświaty

PostWysłany: Śro 3:10, 20 Gru 2006    Temat postu:

czy wlasna sila dodaje sie tylko do broni zasiegowych czy sa jakies bronie ktore sa zasiegowe a np. sila sie do nich dodaje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Śro 3:11, 20 Gru 2006    Temat postu:

Nie.
Jedyna bronia zasiegowa do której dodaje sie własna siłe jest broń rzucana.
Inne bronie zasiegowe posiadaja własna siłe i siły postaci sie nie dodaje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Sul
Żebrak



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:44, 20 Gru 2006    Temat postu:

I tutaj myślę, że powinniśmy coś zmienić ponieważ wychodzi z tego że nóż rzucony przez typowego człowieka (S 4) zada więcej obrażeń niż strzał z kuszy... albo długiego łuku... nie mówię już o pistolecie. Powinno się albo dodawać połowę siły albo zwiększyć widocznie obrażenia broni dystansowych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Śro 20:35, 20 Gru 2006    Temat postu:

Dobra. Przemysle obnizenie siły przy rzucanej broni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Sul
Żebrak



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:40, 20 Gru 2006    Temat postu:

Lepiej pomyśleć o zwiększeniu obrażeń z broni strzeleckiej. Strzał z kuszy powalał zakutego w blachy człowieka, przebijając go prawie na wylot a u nas się jakoś tego w ogóle nie czuje Wink Chyba ze zamiast zwiększać dodać następną kostkę do obrażeń, k10 albo k6.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Czw 0:19, 21 Gru 2006    Temat postu:

Uderzenie toporem w głowe, zazwyczaj ja odcina. Tego tez sie u nas nie czuje. Pamietaj ze gramy grywalnie, z elementami realnosci, a nie na odwrót.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Sul
Żebrak



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:30, 21 Gru 2006    Temat postu:

I to jest do pupy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Villu
Łowca Czarownic



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z pustyni chaosu?

PostWysłany: Czw 16:48, 21 Gru 2006    Temat postu:

sory ale jesli ktos na ciebie biegnie i dostaje strzal z kuszy w tulow i dalej biegnie to hmm, jest to malo realne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Anton
Mistrz Zakonny



Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Świat

PostWysłany: Czw 18:13, 21 Gru 2006    Temat postu:

Juz nie raz przerabialismy ten temat. Jest nawet gdzies na forum.
Wiec nie powtarzajmy go. Puki co gramy, i nie ok jest tylko w spekulacjach.
Zazwyczaj w rozgrywce wychodzi to jakos plynnie i logicznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Prywatne forum WFRP Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin